luni, 30 ianuarie 2023

{ Blog 365...day 30 }

Provocare adusă în blogosferă de către Sandra -
Diary of a stay a home mum

Doamne ajută la ceas de seară! Bine v-am regăsit!

Zilele acestea m-am gândit mult la tatăl meu. Îmi este atât de dor de el că uneori acest dor doare. Tare aș fi vrut să ne vadă și să se bucure cu noi de tot ce ni se întâmplă. M-a iubit ca nimeni altul. Și eu l-am iubit nespus. Uneori mă tem că nu i-am arătat-o suficient. 

Sunt aproape 18 ani de când s-a mutat la cele veșnice. Mângâierea mea este că am avut vreme să ne luăm rămas bun (a mai trăit doi ani, deși medicii nu îi dăduseră mai mult de câteva ore) și că a adormit creștinește, spovedit și împărtășit. Slavă Lui Dumnezeu!

Astăzi l-am fi sărbătorit de ziua numelui. Ion... Dumnezeu să îl odihnească în pace!


Una pe zi... 

Strălucire şi măreţie este lucrarea Lui...

Stunning Starburst Amethyst!
Location: Tatatila Municipality, Mexico
Geology Love
Credits: Fine mineral photography

Gândul zilei...
„Bucuria mea, câștigă duhul păcii și atunci mii de inimi se vor mântui în preajma ta!”.
(Sfântul Serafim de Sarov)

Vă îmbrățișez cu drag și vă doresc o noapte cu pace!

14 comentarii:

  1. Dumnezeu să îl ierte și să îl odihnească pe tatăl tău, cât de bine te înțeleg, și eu "așa i-aș fi telefonat in cer, de sărbători"! Să îi spun că mă gândesc mereu la el când fac Gordon bleu, și ardei umpluți cu brânză, pe care mi făcea el de sărbători, pentru că îmi plăceau mult. Cât de dor îmi este de el!
    Ce minunată e poza in care îl îmbrățișezi pe tata! Mare mângâiere aveți că a apucat sa plece din această lume pregătit!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Dumnezeu să îl ierte și să-l odihnească cu drepții și pe tatăl tău, draga mea!
      Domnul să se miliostivească de ei și să le dea sufletelor lor odihna cea bună și să-i facă părtași bunătăților celor veșnice!

      Ștergere
  2. Daniela, fie că tatăl tău să fi aflat odihnă intru împărăția lui Dumnezeu!
    O mai ai pe scumpa ta mămică, deci ești încă copil! Sa va fie bine împreună!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ai mare dreptate, Andreea dragă. Îți mulțumesc din suflet! Domnul să vă ajute și vouă!

      Ștergere
  3. Răspunsuri
    1. Amin! Veșnică pomenire tuturor celor adormiți din neamul tău!

      Ștergere
  4. ce fain se potrivesc ultimele două imagini, dacă le pui alăturat ... au cam același mesaj.
    ”Doamne, odihnește sufletul adormitului robului Tău în loc luminat, în loc cu verdeață, în loc de odihnă, de unde a fugit toată durerea, întristarea și suspinarea. Și orice greșală a săvârșit el cu cuvântul, cu lucrul sau cu gândul, ca un Dumnezeu bun și iubitor de oameni, iartă-i ...”

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Foarte fină observație! Nu m-am gândit deloc așa... De altfel, e chiar mai mult decât atât. În această fotografie eram însărcinată cu Maria. Peste câteva luni, ea se năștea, iar peste alte câteva luni, tata se "prăpădea". Nădăjduiesc că, de fapt, se pregătea pentru acel loc cu verdeață...

      Ștergere
    2. păi, luând ultimele două poze: în a doua imagine tata te (vă) ține în brațele sale tari ca pe o floare iar în prima tu îl îmbrățișezi pe el ...

      Ștergere
    3. Absolut minunat! E uimitor să privești "lumea, prin ochii tăi". :)

      Ștergere
    4. pe toate le-a făcut Dumnezeu frumoase, te-ai gândit de unde a dat pământul atâtea ”flori” frumoase? poate tocmai de la trupurile celor dragi adormiți, sufletele se întorc la Dumnezeu iar în pământ înfloresc minunății ....

      Ștergere
    5. Nu, nu m-am gândit așa... Frumoasă tâlcuire.
      "Slavă ție, Părinte, Doamne al Cerului și al pământului!"

      Ștergere
  5. Wonderful pictures of you and your father. My own father has been gone 19 years this August and I still miss him. Some days trigger so many memories. We'll both see our fathers again some day, I do believe that.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. God rest your father, Jean!
      Yes, I hope with all my heart that we all find ourselves in heaven.

      Ștergere

Formular de contact

Nume

E-mail *

Mesaj *