joi, 5 ianuarie 2023

{ Blog 365...day 5 }

 

Provocare adusă în blogosferă de către Sandra -

Doamne ajută la ceas de seară!

Pictură de Mihai Olteanu

Azi e-Ajun de Bobotează
Și-miroase-a busuioc,
Duhul să vă aibă-n pază,
Să vă fie-n orice loc,

Să vă fie cu temei
Ziua toată, viața toată,
Până-n marginile ei
Ca agheasma de curată!

Azi e-Ajun de Bobotează,
Mâine-n chip de porumbel
Duhul pe aceeași rază
Se pogoară peste El!

Apele sub cer sfințească
În același Singur Crez
Orice ființă omenească
Pregătită de Botez!
_________
Nicolae Nicoară-Horia

A mai trecut o zi din concediul meu de început de an, mai am și mâine și weekendul și apoi reîncep serviciul. Astăzi am fost puțin în oraș să îi iau mamei rețeta și insulina pentru trei luni, apoi am copt pâine, am făcut un pic de curățenie în bucătărie și am croșetat. Am început un rucsăcel pentru Georgia și îi voi face și Mariei unul. Nu prea am spor, înaintez destul de greu pentru că materialul e rigid și trebuie croșetat destul de strâns să aibă ținută.



 «Când Duhul lui Dumnezeu se coboară asupra omului și-l copleșește cu plinul luminii Sale, atunci sufletul uman freamătă de bucurie nespusă, pentru că Duhul lui Dumnezeu transformă în bucurie tot ceea ce atinge» 
(Sfântul Serafim de Sarov)

Vă doresc o noapte cu pace, iar mâine, liturghie cu bucurie! Cine poate ajunge... Știu că mulți oameni lucrează. Domnul să ne miluiască pe toți!

6 comentarii:

  1. "Și ne ostenim, lucrând cu mâinile noastre..."
    păi dacă le-am termina repede și foarte ușor pe toate, ce bucurie (răsplată) am mai avea?

    RăspundețiȘtergere
  2. I am really enjoying all your crochet projects. ♥

    RăspundețiȘtergere

Formular de contact

Nume

E-mail *

Mesaj *