vineri, 20 ianuarie 2023

{ Blog 365...day 20 }

Provocare adusă în blogosferă de către Sandra -
Diary of a stay a home mum

Doamne ajută la ceas de seară! Bine v-am regăsit!

Slavă bunului Dumnezeu, este vineri seara. De multă vreme nu am mai avut o săptămână atât de grea ca asta. 

Nădăjduiesc să mă odihnesc și să-mi revin în aceste zile libere. 

Acum croșetez ceva ușor și relaxant, un lucru mic și delicat pe care să-l termin repede. :) 

Una pe zi... 
Strălucire şi măreţie este lucrarea Lui...

Gold
Locality: Eagle's Nest Mine, Placer Co., California, USA
Photo Copyright © Anton Watzl Minerals

Gândul zilei...

De-aș ajunge cea mai mare

De-aș ajunge cea mai mare slavă pămîntească
în zadar, dacă-mi voi pierde slava mea cerească
ce folos, ce folos
slavă fără de Hristos!

De-aș avea toți banii lumii să-mi stea vraf arginții
în zadar, dacă-mi lipsește aurul credinții
ce folos, ce folos
aur fără de Hristos!

De-aș ști toată-nțelepciunea câtă e sub soare
în zadar, dacă-mi lipsește cea mântuitoare
ce folos, ce folos
minte fără de Hristos!

De-aș fi omul cel mai tare de pe lumea toată
în zadar, dacă mă-nfrânge pofta desfrânată
ce folos, ce folos
tânăr fără de Hristos!

De-aș cuprinde lumea-ntreagă, tot al meu să fie
în zadar dacă-mi pierd viața cea din veșnicie
ce folos, ce folos
dacă mor fără Hristos!
(Traian Dorz)

Vă îmbrățișez cu drag și vă doresc o noapte cu pace!

Un comentariu:

  1. Diana, thank you so much for visiting and for your comment!
    I'm sorry, but I don't know why, email notifications from you always go to the spam folder...
    That's why I sometimes reply late.
    But, I'm trying to fix that and I assure you that I enjoy every time I get a message from you. 🤗😘

    RăspundețiȘtergere

Formular de contact

Nume

E-mail *

Mesaj *