marți, 24 ianuarie 2023

{ Blog 365...day 24 }

Provocare adusă în blogosferă de către Sandra -
Diary of a stay a home mum

Doamne ajută la ceas de seară! Bine v-am regăsit!

S-a terminat și minivacanța noastră de ziua Unirii Principatelor Române sau „Unirea Mică”, primul pas important pe calea înfăptuirii statului național unitar român. La mulți ani, România, la mulți ani Români!

“Vrem să fim o naţie, una puternică şi liberă” spunea Alexandru Ioan Cuza.

Cât de frumos, emoționant, patriotic, nobil, demn și mobilizator grăiau vorbele Domnitorului.

“ Mamă, pot să le spun acolo (Viena), că sunt român? întreabă deodată Jurjac (George Enescu)
Sigur, de ce să nu le spui?
Mă gândeam …să nu creadă … că mă laud!”

Mereu m-a urmarit adancimea sentimentelor din spatele acestui dialog.
 
În permanență mă laud că sunt româncă. O spun cu drag și mândrie oriunde mă aflu. Mă simt de-a dreptul privilegiată că m-am născut româncă.

“Mă mişc între Dumnezeu şi Neamul din care fac parte. În afară de aceşti termeni nu văd nimic semnificativ între cer şi pământ.”(Petre Țuțea)
 
Una pe zi... 

Strălucire şi măreţie este lucrarea Lui...

The scalenohedral rhodochrosite crystals from the N’Chwaning mines have
been highly valued by collectors who covet the rich cherry red color.

Credit: Mineral Masterpiece

Gândul zilei...
„Dacă am avea noi credința că Dumnezeu este cu noi și în noi, nu ne-am mai teme nici de moarte, nici de foamete, nici de boală, căci am fi încredințați că suntem în brațele lui Dumnezeu, precum copiii în brațele mamelor lor. Noi însă n-am ajuns la măsura aceasta, pentru că ne încredem în bani și în plăceri mai mult decât în Dumnezeu” - Părintele Paisie Olaru

Vă îmbrățișez cu drag și vă doresc o noapte cu pace!

12 comentarii:

  1. Suntem atât de binecuvântați că ne-am născut aici în acest pământ, România!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. E adevărat, Andreea. Ne-a binecuvântat Dumnezeu.
      Mi-e tare drag poporul nostru român.

      Ștergere
  2. I don't know much about your country, but I would love to learn more about it. We should always be proud of our heritage.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Dear Carol, Romania is for me the most beautiful country in the world, mainly because it is the country where I was born and raised, the land of my joys and sorrows, where my family lives and the land where my ancestors are buried.
      My beloved Romania is a small but beautiful country, a country with mountains and plains, with waters and clear skies, a country like a garden, just like Heaven, where the Mother of God cares for us sinners with her prayers.
      Thank you for your interest in our little country and I wish you a blessed day!

      Ștergere
  3. Happy Romania Day! I admittedly don't know enough about your country but reading your response to Carol, it sounds incredibly beautiful.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Thank you very much, Jean!
      I have an idea. :)))
      I'll add an item to my weekly post with a tiny bit of information about my beloved country. Do I know? Maybe a photo, a landscape or some verses written by a romanian poet...
      I would like to introduce you, my friends from the other side of the world, a little bit by little into the culture of our country.
      What do you think about that?

      Ștergere
  4. Happy Romania Day Daniela :) I am loving that through this Blog 365, I am getting to learn all about different countries and their traditions. Thank you for this post, loved it ♥

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Thank you, Sandra!
      I am happy and honored by your interest in our little country.

      Ștergere
  5. Ce ganduri frumoase, Daniela! Si mereu mi-am spus ca imi pare bine ca radacinile mele sunt aici.
    Multumesc pentru gandurile lasate la mine.
    O seara minunata si linistita!❤️

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mulțumesc frumos, Suzana! Mi-a plăcut mult postarea ta.
      O seară minunată și ție! ❤️

      Ștergere

Formular de contact

Nume

E-mail *

Mesaj *