duminică, 15 ianuarie 2023

Bucurii de ianuarie - săptămâna 2

 Doamne ajută tuturor! Bine v-am găsit în a doua săptămână a provocării bucurii de ianuarie!

Sursa: pinterest
Provocare lansată de către Irina - Dulce casă.

Colțișorul meu confortabil...
Un colțișor confortabil pentru mine este uneori și la birou, fie la cel de la serviciu, fie acasă. Acesta este biroul la care mă așez uneori la apartament, atunci când fac o postare pe blog. Îmi place să stau la el în special dimineața, pentru că este așezat la fereastra ce dă spre Răsărit. De obicei aici îmi scriu postarea de sâmbătă dimineața, Jurnalul unei femei simple.


Un proiect creativ...
Nevoia te învață. 😋 Am descoperit că la mașina de cusut, mâna stângă, cea afectată, este solicitată mai puțin și nu este nevoie să o îndoi prea mult din cot și să fac mișcări repetitive, ca la croșetat. Așadar, e vremea pentru cusut! 😍
Aici, este o față de masă începută mai demult cu ajutorul lui Lili și lăsată în așteptare pentru că ne-am prins urechile la final, la tivul cu îmbinare sau cum s-o numi el în termeni de specialitate.
E timpul să mă ocup de ea (m-am lămurit oarecum cum stă treaba urmărind câteva tuturiale)  și promit să fac o postare separată în care să v-o arăt finalizată.



Tratația săptămânii...
Gaufre de liege, cu cremă de ciocolată și fructe scoase de la congelator și ceai de fructe de pădure.


Plante/flori...
În ultima vreme, ne-am făcut obiceiul ca după slujbă să facem o mică plimbare până la Jysk sau la Leroy și să cumpărăm ceva mic, decorativ, o cutie, o lumânare sau cel puțin o floare. Astăzi, am trecut pe la Leroy și mi-am cumpărat două primule vesele și frumoase și deși mai aveam câteva ghivece, mi-au plăcut foarte mult acestea, asortate.



Lumini și luminițe...
Lumânările de la Jysk.

Grija de sine...
După cum vă spuneam și săptămâna trecută, nu am acordat niciodată o mare importanță la această îngrijire corporală. În afară de loțiunea de plajă pe care mi-o aplic mai mult din necesitate decât în scopul de a mă proteja (am vitiligo și dacă nu aplic cremă, fac arsuri destul de urâte) și de uleiul de floarea soarelui fiert și răcit cu care mă ungea mama după baie când eram bebeluș :)))), pielea mea nu a făcut cunoștință cu alte creme, loțiuni, tratamente. Să nu râdeți, dar nici măcar cremă de față nu folosesc. :P
Cristian însă, ține să mă răsfețe peste măsură. Așa că mi-a cumpărat deja a doua cutie din această cremă! 😲 Și are și grijă să o folosesc. :P


Rugăciune/recunoștință/meditație/jurnal...



(Acatistier din timpul regelui Carol al II-lea.)

Vă îmbrățișez cu drag și vă doresc o după amiază binecuvântată!

16 comentarii:

  1. So many beautiful images in your post! Your treat of the week looks delicious and those flowers just make me smile. Hope you have a wonderful new week ahead!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Thank you very much, Jean! Wishing you a wonderful week too!

      Ștergere
    2. Asta spun și eu, numai lucruri frumoase: fața de masă cu model deosebit, ceainicul, gaufrele care îmi fac cu ochiul, gingășia primulelor și mirosului fermecător al cremei The Body Shop( brandul meu preferat in materie de creme de corp)!
      Te îmbrățișez și vă doresc o seară liniștită!

      Ștergere
    3. Mulțumesc mult, Andreea!
      Înseamnă că soțul meu se pricepe la creme :))) Slavă lui Dumnezeu! Adevărul este că și mie îmi place mirosul de trandafiri foarte mult.
      Mă bucur că îți place ceea ce am postat. Asta îmi aduce o foarte mare bucurie.
      Te îmbrățișez și eu!
      O seară liniștită și ție și celor dragi!

      Ștergere
  2. Casa ta e un spațiu in care găsești tihnă, frumos și iubire!
    Săptămână cu bucurii, sănatate și timp bincuvăntat!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Îți mulțumesc din suflet, Lili, pentru prietenia ta, pentru că îmi treci pragul casei și pentru că poposești și aici, în căsuța mea virtuală!
      Pentru toate aceste motive și pentru încă multe altele, sunt binecuvântată că te am. Îți mulțumesc!

      Ștergere
  3. Imi place biroul. Banuiesc ca e in bucatarie (se vede centrala) adica in sufletul casei, cel mai potrivit loc de postari pe blog.
    Fata de masa e foarte faina, imi plac si culorile si dantela. Spor sa ai! Abia astept sa vad mai multe despre ea.
    Si noi, cand ajungem in oras luam „prostioare” pentru casa.
    O saptamana binecuvântată”

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :))) Ce spirit de observație ai! Într-adevăr e în bucătărie. Apartamentul în care locuim este cu două camere, iar sufrageria și bucătăria sunt openspace.
      O săptămână binecuvântată și ție!

      Ștergere
  4. tare faine primulele! și ele-s faine și fotografiile-s reușite
    pace și bucurie la toată lumea să fie!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :))) Mulțumesc frumos pentru încurajare!
      Primulele sunt într-adevăr delicate.
      Pace și bucurie!

      Ștergere
  5. Ce postate/ postări frumoase aveți Daniela!
    Sunteți înzestrată de Dumnezeu cu multe daruri și astfel că faceți lucruri superbe!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mulțumesc frumos, Andreea! Într-adevăr toate darurile sunt de la Dumnezeu, eu doar fac totul cu multă dragoste, care firește că tot de la Dumnezeu este.
      M-aș bucura să mă tutuiești. E adevărat că tu ești mult mai tânără decât mine, dar să ne imaginăm că nu ai venit doar în colțișorul meu virtual, ci și în intimitatea casei mele, la o cafea sau un ceai. Ne-am simți mult mai apropiate dacă ne-am tutui, așa-i?

      Ștergere
    2. Bine, draga Daniela!
      Cu mult drag as servi un ceai cu tine🥰

      Ștergere
    3. Minunat! Așa să ne ajute Dumnezeu!
      Te îmbrățișez!

      Ștergere

Formular de contact

Nume

E-mail *

Mesaj *