joi, 26 ianuarie 2023

Daruri...

Lucrate cu dragoste, dăruite cu toată inima.










21 de comentarii:

  1. Iti este sufletul plin de culoare și dornic de frumos!
    Minunate toate!
    Zi cu senin in suflet!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mulțumesc frumos, Lili! Cu toții tânjim după frumos.
      Să ai o zi binecuvântată!

      Ștergere
  2. Cât de frumoase sunt! Cârligul de prosop este ceva inedit, nu am mai văzut! Să bucure inima celor care vor primi aceste daruri!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mulțumesc frumos, Andreea!
      Am văzut cândva ceva asemănător pe Pinterest, doar că era un suport pentru un prosop de baie, agățat de caloriferul cu bare, specific băilor.
      Apoi, am găsit întâmplător aceste prosopele de bucătărie din bumbac și îmi doream demult să fac și eu colțișori (danteluța) cum făcea bunica mea când eu eram copil. Practic înfrumuseța orice lucru pe care punea mâna: batistuțele, ștergarele agățate deasupra icoanelor și uneori chiar și prosopelele de bucătărie.
      Apoi, am îmbrăcat și câte un borcan mic drept vază de flori.
      Și așa s-a născut acest set. De-a lungul timpului am făcut mai multe astfel de seturi, pe care le-am dăruit prietenelor la diverse ocazii.

      Ștergere
  3. Thank you so much, Diana! Have a blessed rest of your week!

    RăspundețiȘtergere
  4. O, Doamne cat de frumoase sunt toate!
    Bucurie ție pt daruri cât și celor care le vor primi🙏🤗❤️

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mulțumesc frumos, Andreea!
      De fapt, bucuria cea mai mare eu o am, o dată pentru că le lucrez cu drag, îmi place nespus să lucrez cu mâinile, apoi mă bucur când văd ce a ieșit, rezultatul muncii și nu în ultimul rând mă bucur dăruind.

      Ștergere
  5. All so beautiful! The vases are especially pretty. My late mother-in-law gave me a towel like those once, still love it!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. God rest your mother-in-law's soul!
      I love crocheted vases too. I've gifted many over the years.

      Ștergere
  6. Ce lucrusoare minunate si idei noi! Esti foarte talentata!
    Si ideile de prezentare sunt superbe!
    O seara minunata, Daniela!😘❤️

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mulțumesc frumos, Suzana!
      Slavă lui Dumnezeu pentru toate!
      O seară minunată și ție! 🤗😘

      Ștergere
  7. Doamne, ce minunății ies din mâinile tale! Din inima te felicit! Exista tutoriale pentru astfel de lucruri? Mi-ar plăcea sa fac și eu huse pentru mini vaze și apoi sa le învăț pe fetele cu care fac voluntariat.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mulțumesc frumos, Maria! Voi căuta un tutorial pentru tine. Dacă nu găsesc, fac eu unul. :)))
      Cu drag te ajut pas cu pas dacă e nevoie.

      Ștergere
    2. Maria, uite aici un tutorial video cu explicații destul de clare.
      Dacă ai nevoie de ajutor, te rog să-mi spui.
      https://youtu.be/WZo-vo-tugc

      Ștergere
    3. Alte idei:
      https://youtu.be/O5eSSEliOv4
      https://youtu.be/orf2I0t7hgM
      https://youtu.be/1eA8lla9T8g

      Ștergere
    4. Mulțumesc din suflet, Daniela!

      Ștergere
    5. Cu toată dragostea, dragă Maria! Să ai spor și să lucrezi cu bucurie! E un lucru minunat, plăcut Domnului, că faci voluntariat.

      Ștergere
  8. Minunate! Ai un mare dar de la Dumnezeu, acela ca, prin lucrul mainilor tale sa aduci bucurie in suflete.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Așa este, Ioana. Sunt recunoscătoare pentru acest dar, Domnului pentru talant și mamei și bunicii pentru că mi-au transmis dragostea pentru lucrul de mână.

      Ștergere
  9. tare faine toate! și prezentate într-un mod deosebit le pune în valoare așa cum trebuie.
    spor în toate cele bune!!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mulțumesc frumos, Florin!
      Biroul meu albastru, de la serviciu este un fond potrivit pentru a-mi fotografia lucrușoarele. Cel puțin, așa cred.

      Ștergere

Formular de contact

Nume

E-mail *

Mesaj *